niedziela, 6 stycznia 2013

Mam Pomysł.

Wiecie co... Bo dzisisiaj się nudziłam i naszła mnie chcęć na pisanie. Miałam tylko kalendarz książkowy więc... Napisałam całkiem niegłupi prolog. Tak, tak w kalendarzu. Ehh... Do czego ja jeszcze zdolna jestem? Okay. Przejdźmy do sedna sprawy.
Co wy na to żebym pisała dwa opowiadania na raz? To o Metallice na zmianę z Led Zeppelin. A jeszcze jedno... Potrzebuję jakiegoś ładnego sławnego chłopaka żeby z nim być na początku opowiadania, a potem z nim zerwać z... PRYCZYNA TAJNA Beeeep Beeep podaj hasło ;p.
Następne to co mam do powiedzenia to nie życze sobie "ja chce być w tym opowiadaniu". Tak właśnie do was dziewczyny mówię. Zaszczyt goszczenia w tym opowiadaniu będzie miała Julia Kosmulska. Biedactwo chce przeczytać opowiadanie o Gunsach, ale się gubi więc niech sobie zacznie od początku. ;)
I ostatnia rzecz. Bardzo mi przykro, ale muszę usunąć z opowiadanie Lisse i Rocky. Naprawdę mi głupio, ale jest dużo postaci i się gubię, a potem wychodzą bzdury. Olciu serio nie chcę tego, ale w zamian mogę cię dodać do Ledów bo tam przyda się jeszcze jedna postać. Jutro pprozmawiamy.
Dzięki za uwagę dobranoc.


+++++++++++
++++++++++++++++++
Gdyby ktoś chciał link do świetnego bloga o Led Zeppelin to proszę mówić. Znalazłam go w piątek wiczorem podczas rozmowy z Julią. Całkiem przypadkowo. Jeszcze mogę wam dać link do bloga o Metallice ( coś dla ciebie Nirvanafun :D James... I twoje sny xD ) którego prowadzę z kolegą. Poza tym zamierzamy założyć zespół tylko... Nie mamy wokalu. W najgorszym wypadku mogę się poświęcić...ehh.

6 komentarzy:

  1. Ej Rocky to ja !!!
    Usuwasz mnie ? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Apf.. nie rocky tylko Rose... Przepraszam pomyliłam się :E

      Usuń
  2. Ekhem...słońce...TO TY MI TAK NIM ZRYŁAŚ MÓZG!
    Boże...żebyś wiedziała co mi się na matmie śniło...tosz to orgia była! Jeny...znowu pocałowałam jego zdjęcie...szam szeksz...Kurwa...chcę po psychologa! .____.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam takie szekszaszte fotki Jamesa... Dla ciebie xD *porusza brwiami*

      Usuń
    2. Chcę! *robi minę psychopatki*

      Usuń