czwartek, 7 lutego 2013

Prrr... Szalona!

Dobra diabły. Jak by ktoś miał się zgubić to rozdział 7 i 1 są pod postem ''Chora Niko'. Raczej... To wynika z lichawej przeglądarki Dolphin Broweser i Bloggerdroida na moim zacnie szajsowatym szajsungu galaksi ejs starsza verszyn. Nevermind... Niko językoznawca xD. No to ten teges...no...ten.... Niko kupiła bio Mety ( enter night Metallica - biografia ) więc będzie teraz w chuj dużo rozdziałów Szad bat tró. Dżizas... Co oni tam wyprawiają. No po prostu takie teksty, że śmieje się jak psychopatka. Wkurwiłam się dzisiaj na aplikacje BlogIt bo oczywiście głupia Niko musiała sobie zaaktualizować. A co! I teraz mi nie chce dodawać fotków do postów. Dupa.... Chyba przeleciałam cały Sklep Play w poszukiwaniu czegoś co znośnie obsługuje Bloggera. Teraz piszę na ofiszyl bloger apf. Gówniana jak nie wiem co, ale jedyna dodaje zdjęcia do postów. Tylko jedno.... Chuj z tym. Jedno też coś. W poniedziałek po poprawiam bo będę szam na szam z majn laptop. XD. Tak, tak Niko odjebuje ci już... No cóż.... Siedze 4 dzień sama w domu. Wybaczcie .__. Dzisiaj będzie 8 Sad but true. Samotność bije na mózg.... A nie poprawka - mózg już wypłynął uchem i spoczywał sobie na podłodze, ale brutal zwany odkurzaczem zrobił bziuuuum i go zjadł [szad bat tró bejbe]. Emm... No na czym ja tam? A! No to ze względu mojej dziwnej wyobraźni będzie scenka Lars & Kirk xD lof foreva xD. Dobra Niko zamknij jape bo japońce się boją .___. Bye :P

Ps. Tak, tak bardzo inteligentne zdjęcie... Głodny James zjada Dejfowi ucho.

2 komentarze:

  1. Genialna Ada znawca komputerów komentuje!
    Świetnego masz bloga Niko, ale nie moge się doczekać! kto będzie z robertem?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na 8 rozdział. Mam nadzieję że w ferie się spotkamy prócz tego że będę musiała ci dać lekcje. No ale nie ważne nie będę się rozpisywać bo jutro poczta walentynkowa nie wiem co to ma do rzeczy ale okk. Miałam ci wysłać Nikusiu. Kocham cię i życzę powrotu do zdrowia xx
    Z poważaniem Rocky Cry Hammet Page Hudson Rose Hetfield i wiele innych (po tatusiach ... )

    OdpowiedzUsuń