poniedziałek, 18 lutego 2013

Rozdział 14

- Co jest blondasku? - Dave popatrzył na niego z ukosa. Jam coś mruknął pod nosem i usiadł przy stole. Podparł lewą dłoń o brodę. Westchnął ciężko i pokręcił głową.
- Spieprzaj. - warknął.
- Gadaj. - zeskoczył i usiadł naprzeciwko niego. Kirk nadal wpierniczał swoje chrupki.
- Nie. Odwal się Dave. - wywrócił oczami. Dave przybliżył się tak, że ich nosy dotykały się. Uśmiechnął się szyderczo. - Nie. - powtórzył stanowczym głosem. Rudzielec wyciągnął spod stoły flaszkę wódki i podstawił  Jamesowi pod nos.
- Pij. Na zdrowie. - rozczochrał mu włosy.
- Nie. - położył gówę na stole. Dave otworzył butelkę i upił łyka. Znów podstawił ją Jamesowi pod nos. Ten jednak się skusił. Wypił całość jednym tchem i znów położył głowę na stole. Westchnął głośno. Kirk zszedł z blatu i podszedł do Jamesa.
- Dave suwaj ten tłusty rudy tyłek. Ja z nim gadam. - warknął lokowaty.
- Co kurwa powiedziałeś?! - Dave popatrzył na niego wściekłym wzrokiem.
- Spierdalaj gadam z Jamesem. Coś nie pasuje? - wpienił się trochę. Chłopak wstał z krzesła i przycisnął go do ściany.
- Słuchaj mnie chłoptasiu, nikt nie będzie mi mówić co mam robić. Jasne? - podniósł na niego rękę. Kirk popatrzył na niego ze strachem w oczy. Dave wymierzył cios w jego skroń. Lokowaty zapiszczał z bólu. Dostał jeszcze kilka razy w brzuch. Osunął się po ścianie na podłogę. Drżał ze strachu. W tym momencie do kuchni weszła Rocky.
- Co mu jest? - wskazała palcem na Kirka.
- Nic, nic. Chwila słabości. - oznajmił Dave z tym swoim szyderczym uśmieszkiem na twarzy.
- Dave - Podeszłą do niego i popatrzyła głęboko w oczy.
- Meow? - zrobił słodkie oczka.
- Nie. - westchnęła. Rudzielec zaczał się czymś dusić i kaszleć. Po chwili przestał. - Jebane kłaki. -mruknął.
- Nie dziwię ci się jak jesz te włosy. Stary to nie marchewka. - James przewrócił oczami.
- Dużo o mnie nie wiesz skurwysynie...

To zawieszenie to był pic na wode. Hahahahahahahahahahaha! Się nabrałyście .__.

Dobra Rocky masz tu bonusy:





5 komentarzy:

  1. Oł jeee....a ja fiedziałam, że to był pic! c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty dziffko jedna. Ja tu kurwa płakałam że dalej nie bd. Miałam cię zapierdolić ale dupa. Jesteś mendą ! SPOŁECZNĄ !
    Z poważaniem Rocky Cry Hetfield Page Hudson Rose Hammett i wiele innych (po tatusiach ... )xx

    OdpowiedzUsuń