środa, 20 lutego 2013

Szatan Się Nudzi.

Tak właśnie... Jak Nico Dejf vel Szatan Hammett Plant śpi sobie do godziny 13 to potem nie śpi w nocy. Wasz Satan skasował sobie wszystkie listy odtwarzania, zrobił od początku. Tym razem zespołami, a nie gatunkami. Dam wam screena. Oto kilka z list:

1:11? ;__;. Dobra już tłumaczę:
List namber łan - Bezsercowy Dawidek - Ze względu na to, że Dave (Jest jeszcze David basista, ale akurat teraz o nim nie gadamy. Znaczy Szatan o nim nie gada. Znaczy się ja. Znaczy się Dave bo to Szatan, a Niko jest też Szatan więc też - Ajem Dejf Mustejn *rzut grzywą i łobuzerski uśmieszek*) to po polsku jest Dawid (Tak Wika ty. To przez ciebie się zaczęło i biedna Nico Szatan vel Dave głowiła się godzinę jak to jest po polsku. Potem jeszcze sobie szukała Mustaine na google tłumacz, ale dupa więc nie rozkminiam mojego nazwiska. Tyle wiem, że jest Szatańskie.) a w piosence A Tout Le Monde Dejf przyznał się, że nie ma serca (Wikaaa naaaasze opooowiaaadaaanie dziaałaa!.xd):
' Jeśli moje serce byłoby wciąż żywe,
Wiem ze byłoby na pewno złamane
I moje wspomnienia pozostawione z tobą
Nic więcej do powiedzenia"
Wię Dejf nie ma serca (chwila.. To ja też nie mam .___.)
List namber tu - Gunz yn' Rołzyz - po prostu Gn'R utwory jako sam bas i solowe kompozycje byłych Gansów.
List Namber Fri - Octavia, Margarita, Herbata and Bass (and Bass nie widać bo się nie zmieściło). - najprościej jak wytłumaczę zdjęciami.
Octavia:

Margarita:

Herbata:

And Bass czyli którykolwiek basista Mety bo mam piosenki i z '82 i z XXI wieku. Dlaczego Octavia, Margarita (chuj z tym, że jest taka pizza... Kirkopizza!!!!! *-*) i Herbata? Strasznie pasują do nich te imiona (Od dzisiaj Herbata to też imię). Szczególnie Margarita do Kirka. Do Jamesa teraz też pasuje Koza albo Koza-Pitagoras.
List namber For - Palant i spółka. - czyli Robert P(a)lant i reszta Led Zeppelin krótko mówiąc.
Sekend list namber Fajf - To by było straszne. - Tak Juśka to przez ciebie. Padło pytanie do kolegi "Wojtek wyślesz mi to AC/DC w końcu? Chociaż Higway." *Niko robi maślane oczka*. Juśka (tak ty! :3) - "To by było straszne? Niko co ty gadasz?". I od tej pory ace/dece jest To By Było Straszne.
Trutututu glany z drutu i oto takim sposobem dotarliśmy do końca posta.

3 komentarze:

  1. O tej godzinie to się mendo śpi ! Ale oczywiście Niko nie może. Wczoraj przez cb przez cały wieczór słuchałam Die My Darling. Czekam na 17.
    Pa. Pa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ołe jeee...Bezsercowy Dejfi! Zaczęłam tak kuzyna nazywać .__.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciasto jest puszyste D:

    OdpowiedzUsuń