sobota, 2 lutego 2013

Chora Niko.

Diabły moje najdroższe, strasznie mi wstyd, że nie piszę od ponad tygodnia. Jestem ostro chora. Mam ponad 38° gorączki, zapalenie krtani i całkowicie straciłam głos (Mam nadzieje, że w środę będę już normalnie mówić. Po prostu moje struny głosowe też są nieźle zainfekowane). Wczoraj myślałam, że umrę. Dzisiaj jest już trochę lepiej. Mimo tego śpię nawet po 20 godzin. Nie mam siły na nic. Próbowałam dzisiaj grać Nothing Else Matters Metalliki; przestałam po nawet niecałym intro. Ręce mi się trzęsą niemal jak na głodzie narkotykowym. Napisałam kilka zdań do rozdziału 7 i połowę 1 do And She's Buying A Stairway To Heaven. Mam nadzieję, że w środę, albo czwartek coś opublikuje. Rocky mój skarbie nie wkurwiaj sie. Dam ci przeczytać biografię Metallicy albo Jimmy'ego Page'a... Ewentualnie Slash'a. Chciałam się wam pochwalić, że jadę na koncert Iron Maiden. Czatuję też na Metallice w Polsce, Austrii czy Niemczech.


Łapcie:


I życzcie mi zdrowia :)

2 komentarze:

  1. Nie wkurwiam się Nikusiu kochanie... Kocham cię xx
    Zdrowia !! Bo nie mam z kim pisać xx
    Z poważaniem Rocky Cry Hammet Page Hudson Rose Hetfield i wiele innych (po tatusiach ... )

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja ci kiedyś walnę...ja nawet na głupie Strachy na Lachy nie mogę iść...przekonałam mamę...BĘDĘ NA BON JOVI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    -Wika McKagan Mustaine Hetfield Page Bon Jovi Bach Morrison Pop

    OdpowiedzUsuń