piątek, 14 grudnia 2012

Rozdział 26

W sypialni zobaczyli Slash'a i Carly. Stali pod ścianą. Ognistowłosa miała na sobie tylko biustonosz i związane ręce sznurem. Gryzła mulata po ramieniu. Kiedy zobaczyła swoich przyjaciół zaczęła się szarpać jeszcze bardziej. Slash ją puścił, naciągnął na spodnie i wyskoczył oknem. Dziewczyna osunęła się po ścianie i zaczęła płakać jeszcze bardziej. Trzęsła się jak galaretka. Duff podniósł ją z podłogi i zaniósł ją do łazienki. Blondyn zdjął z siebie koszulkę i popatrzył na zapłakane dziewczę.
- Duff ty też ? Proszę n-nie. - zaszlochała.
- Głupia.- mruknął pod nosem i założył jej swoją koszulkę.
- Dziękuję. Duff, przepraszam. - przytuliła się do niego. Otarł jej łzy.
- Co tak się naprawdę stało. - popatrzył w jej wystraszone i pełne bólu oczy.
- On... Duffy, on się naćpał i.. i m-mnie gwałcił. - po jej policzku poleciały następne łzy. Gorzkie łzy. Ktoś zapukał do łazienki.
- Carly mogę ? - usłyszała głos swojej przyjaciółki. Po chwili weszła. - przyniosłam ci spodnie. - dodała. Duff wyszedł z łazienki żeby mogła nałożyć swoje ciemne dżinsowe spodenki z ćwiekami.
- Dziękuję. Blay co wy tu robicie ?
- Ratujemy ci dupę. - westchnęła.
- Ale w Londynie. - popatrzyła przez okno. Padał śnieg. Uśmiechnęła się trochę.
- Wycieczka krajoznawcza. Chodź na jakąś kawę. Odstresujesz się.- zaproponowała.

***

- Gdzie oni wszyscy są ? - Axl spadł z łóżka.
- Nie wiem pojebańcu. Kogoś znalazłem. - pomógł mu wstać.
- Kogo ? - rozejrzał się po całym apartamencie. Oczy mu zaczęły błyszczeć na widok Karen. Podbiegł do niej i mocno przytulił. - przepraszam kochanie.
- Niech ci będzie. Więcej ci nie wybaczę. - pocałowała go. Odwzajemnił pocałunek. Izzy gdzieś polazł. Przenieśli się na łóżko. Całowali się dalej. Axl wpakował jej ręce pod koszulkę.
- Wypierdalaj z tymi kopytami. - ugryzła go w nos.
- To nie kopyta. - pokazała jej język.
- To wypierdala z tymi glizdami. - zaśmiała się. Axl coś mruknął pod nosem i uszczypnął ją w tyłek.


Wiem, że krótkie. Proszę zabijcie mnie za to... Nowa postać ! Mick Jagger. Już w nast. rozdziale.

Bonus:


Poszukajcie sobie Slash'a i Stevena :3

14 komentarzy:

  1. Wiedziałam ,że będzie psycholog Jagger!
    Robimy jeszcze ginekologa Perrego?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie...Tyler będzie dentystą!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Okey. A dentystą Plant!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaa...Mimusia to córka Tylera!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah.
    - Wypierdalaj z tymi kopytami. - ugryzła go w nos.
    - To nie kopyta. - pokazała jej język.
    - To wypierdala z tymi glizdami. - zaśmiała się. Axl coś mruknął pod nosem i uszczypnął ją w tyłek.
    Jestem Super
    A tak ogólnie To fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niby czemu nie miałabyś być super ? W realu jesteś bardziej super bo mi Slash'a rysujesz :3 I tak cię kocham xD Dzwoniłam i pytałam czy chcesz scenkę miłosną z Axlekiem ale stwierdziłam, że przełożymy ją na za 3 rozdziały. Aha, dodałam dodatek :3

      Usuń
  6. Ja chcę być dziewczyną żoną i narzeczoną McKagana!!!!!

    OdpowiedzUsuń