piątek, 28 grudnia 2012

Sorry nie mogę spać...

...i się nudzę. Muszę się wam pochwalić nowymi fotkami z Tumbrla i powiedzieć wam, że posiadam na komputerze zdjęcie na którym Sebastian Bach robi sobie sweet focie w kiblu .__. Jak wy możecie to i my metale i punki możemy. Sebuś rozjebał system. [ piszę z telefonu ] Hmm... Dobra. Faza na Robercika nadal trwa. Dam wam moje zdjęcie. Zakręciłam sobie włosy lokówką i biegałam po całym domu krzycą " Jestem Robertem ! Robertem Palantem !". Myślałam, że jestem sama w domu. Myliłam się. W domu był ojczym. Dlaczego on też musi być Robert ?! Moja mina jak go zobaczyłam w kuchni była bezcenna. .__. Głupia Karolina. Na szczęście przed zbędnym komentarzem uratował mnie Izzy. Potłukł wazon. ( Dobrze Izzy ! Moja krew kociaczku ! XD ). Time for photos:
Ja ;__:
Izzy pozdrawia cały Piotrków z reklamówki z rossmana. ( Sam tam wlazł ). xD
...Biedna gitara
James ( Albo Dave. Nie rozróżniam xD. Kirk i Lars sie tylko w oczy rzucają. Niko daltonista ;p ) i Lars rozjebali system.
Aww... Mały Duffy.
Starczy wam tyle. Komentować ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz